2024 – Warsztaty szkoleniowe „Interpretacja wyników badań u dzieci w pracy
providera ATS Neuroflow” – Polskie Stowarzyszenie Protetyków Słuchu Poznań
2024 – Fundational SSP Training. Certificate of Completion. Unyte iLs
2023 – Szkolenie „Fenomen Tutoringu. Praktyczny wymiar wsparcia i dynamizacji
procesu rozwoju ucznia” – I i II stopień Monitorowanie Rozwoju GAM
2023 – Dyplomowany Kurs Praktyka Coachingu (173 godz.). Centrum Psychoterapii i
Coachingu Fideratio. On-line/Warszawa
2021 – Ukończenie studiów podyplomowych „Pedagogika szkolna i
psychopedagogika kreatywności” Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego.
2021 – Szkolenie doskonalące „Update Neuroflow ATS 2021”
2021 –Licencjonowany Kurs na poziomie specjalisty SAS (Neuroakustyczny Trening
Mózgu) SAS Center International
2021 – Terapia PNF w dysfunkcjach wewnętrzych i zewnętrzno – oralnych. Ręce na
pacjencie. (Hands on therapy). Kinezjo – Log Centrum Edukacji i Terapii. Marii
Beathe Sikar IPNFA Advance Instructor Touch for Health. Warszawa
2021 – Elektrostymulacja mięśni i nerwów w logopedii
2020 – Certyfikat ukończenia szkolenia i uzyskanie uprawnień do wykorzystania narzędzia diagnostycznego Karty Oceny Logopedycznej – KOLD, Komlogo, Gliwice
2020 – Sensomotoryka. BioMed Centrum Terapii Poznawczej i Neuroterapii. Wrocław
2020 – Metoda Warnkego. Trening wzrokowy, słuchowy i motoryczny. BioMed Centrum Terapii Poznawczej i Neuroterapii. Wrocław
2019 – Szkolenie doskonalące. Update Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy, APD Medical, Warszawa
2018 – Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo – tonalnej, Sztuka Mówienia, Gdynia
2018 – Metoda Strukturalna. Certyfikat ukończenia szkolenia i uzyskanie uprawnień do wykorzystania Metody Strukturalnej do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostycznego Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP, Komlogo, Szczecin
2017 – Szkolenie doskonalące. Update Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy, APD Medical, Warszawa
2017 – Certyfikat Integracji Międzypółkulowej. Program „Dziecko w równowadze”, Centrum Edukacji, Diagnozy i Terapii Psychologiczno-Pedagogicznej, Warszawa
2017 – Specyficzne zaburzenia w uczeniu się (dysleksja rozwojowa, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia) – podstawy teoretyczne, Polskie Towarzystwo Dysleksji, Gdańsk
2017 – Diagnoza psychologiczna dysleksji rozwojowej (lub specyficznych zaburzeń w uczeniu się), Polskie Towarzystwo Dysleksji, Gdańsk
2017 – Terapia dziecka z SLI – Specyficzne Zaburzenia Językowe, Instytut Badań Edukacyjnych, Gdańsk
2017 – Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego APD wg metody Neuroflow, APD – Medical, Warszawa
2017 – Terapia ręki, Grafomotoryka, Dysgrafia, Terapia zaburzeń grafomotorycznych dzieci w wieku szkolnym, Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawa
2016 – Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard, Instytut Neurofizjologii i Psychologii
2015 – Ćwiczenia funkcji słuchowych – rozwojowe programowanie terapii, Centrum Metody Krakowskiej, Warszawa
2015 – Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, Centrum Metody Krakowskiej, Warszawa
2015 – Metody badania zagrożenia dysleksją, Centrum Metody Krakowskiej, Warszawa
2015 – Symultaniczno – sekwencyjna metoda czytania, Centrum Metody Krakowskiej, Warszawa
2015 – Trzy-stopniowe szkolenie dotyczące terapii behawioralnej, SPOA, Gdańsk
2014 – Skuteczne metody pracy logopedycznej, Fundacja „Między słowami”, Gdańsk
2013 – Terapia ręki, Edukacyjno – Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju, Warszawa
2012 – 2014 Podyplomowe Studia, Neurologopedia, Uniwersytet Gdański
2003 – 2004 Podyplomowe Studia Terapii Logopedycznej, Uniwersytet Gdański
2002 – 2003 General English, Abbey Collage, Dublin
2001 – 2004 Pedagogika, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1998 – 2001 Pedagogika, Wczesna Edukacja i Logopedia, Uniwersytet Gdański