Trening neuroakustyczny

  • Celem Treningów SAS jest wzmacnianie podstawowych neurosensorycznych funkcji mózgu, czyniąc je idealnymi do poprawy szerokiego spektrum jego kondycji. Unikalna technologia SAS pozwala nam na przygotowanie indywidualnie dopasowanych treningów, które uwzględniają umiejętności, potrzeby oraz życzenia klienta w kontekście jego możliwości, tym samym wpływając na efektywność wyników uzyskiwanych w krótkim czasie.

    Trening SAS-Smart | Wzmocnienie uczenia się dzieci i dorosłych.

    Treningi dla dzieci w wieku szkolnym (począwszy od 5 roku życia), dla studentów i dorosłych, którzy chcą poprawić swoje wyniki w uczeniu się. Większość spersonalizowanych Treningów SAS-Smart wymaga słuchania każdego dnia jednogodzinnej sesji przez 20-24 dni w przeciągu czterech tygodni. Treningi SAS-Smart zawierają muzykę orkiestrową bądź fortepianową oraz mowę, sekwencyjnie uporządkowaną.

    • Uwaga i koncentracja | ADHD: zmniejszenie roztargnienia, wzmocnienie umiejętności skupiania się i radzenia sobie z nadpobudliwością.
    • Czytanie i pisanie | dysleksja: rozwinięcie dokładniejszego i szybszego przetwarzania funkcji mowy w lewej półkuli mózgu.
    • Rozumienie i pamięć: usprawnienie synchronizacji pomiędzy obiema półkulami oraz wzmocnienie integracji sensorycznej.
    • Zachowanie i motywacja: zredukowanie stresu i niepokoju wywołanych różnymi czynnikami, poprawa umiejętności zarządzania czasem, planowania oraz odpowiedzialności za własne działania.

    Trening SAS-Boost | Wsparcie dla dzieci z opóźnieniami w rozwoju.

    Precyzyjnie i indywidualnie dopasowane Treningi SAS-Boost pomagają dzieciom od 3 roku życia ze schorzeniami neurologicznymi takimi jak: zespół Aspergera, autyzm, dziecięce porażenie mózgowe, zespół Downa.
    Trening trwa od 24 do 28 dni i może być uzupełniony dodatkową terapią, dostosowaną do potrzeb dziecka. Oprócz muzyki i mowy programy mogą również zawierać następujące elementy: rozróżnianie wysokości dźwięków, ćwiczenie orientacji w czasie. Istnieje możliwość przygotowania programów zawierających nagrania własnego głosu w celu stymulowania rozwoju mowy.

    • Przetwarzanie sensoryczne: poprawienie umiejętności sensorycznego separowania i filtrowania oraz zmniejszenie sensorycznego przeciążenia.
    • Powtarzające się zachowania: zmniejszenie stresu i niepokoju a dzięki temu likwidacja potrzeby „zachowań zastępczych”.
    • Mowa i język: aktywacja ośrodków języka i mowy lewej półkuli mózgu.
    • Umiejętności społeczne: wzmocnienie umiejętności rozpoznawania twarzy innych osób oraz świadomości różnorodności oraz oczekiwań innych ludzi.

    Trening SAS-Balance | Psychoterapeutyczne i neurosensoryczne programy dla dorosłych.

    Spersonalizowane treningi dla dorosłych, redukujące: stres, lęk, strach lub gniew oraz poprawiające skupianie się, klarowność sytuacji ułatwiającą podejmowanie decyzji. Programy SAS-Balance są relaksujące i uspokajające. Dzienna sesja trwa od 30 do 60 minut.

    • Niepokój i lęk: zrelaksowanie ciała i umysłu oraz blokowanie powtarzających się negatywnych myśli, które mogą prowadzić do nerwicy natręctw.
    • Depresja: przekierowanie “wewnętrznego głosu” z myślenia negatywnego na myślenie pozytywne w kierunku podejmowania „pozytywnych kroków do przodu”.
    • “Zarządzanie” gniewem/złością: redukcja impulsywnych reakcji i wzmocnienie umiejętności poznawczych, asertywności.
    • Niezdecydowanie: poprawa wrodzonej kreatywności, wizualizacja umiejętności planowania i podjęcia działań.

    Trening SAS-Life | Spersonalizowane programy wspierające osoby starsze.

    Treningi dla osób w podeszłym wieku pomocne w usprawnianiu: codziennego funkcjonowania, komunikowania się i jakości życia. Każdy Trening SAS-Life jest zaprojektowany w celu osiągnięcia konkretnych rezultatów, dlatego czas trwania treningu może być zróżnicowany dla każdego klienta. Programy mogą być przygotowane do słuchania podczas snu a nawet podczas śpiączki.

    • Tzw. “Cocktail Party Syndrome”: wzmocnienie przetwarzania słuchowego w celu poprawy komunikacji w hałaśliwym otoczeniu.
    • Zdolności poznawcze: usprawnienie synchronizacji między obiema półkulami oraz ich spójności sensorycznej.
    • Poprawa słuchu: pobudzenie ostrości słuchu – usprawnienie jego funkcji fizjologicznej oraz fonematycznej (zdolności do odbioru i interpretacji istotnych cech z sygnału mowy)
    • Rehabilitacja po udarze mózgu: odzyskiwanie mowy i sprawności ruchowej po udarze mózgu lub innych dysfunkcjach.